TOYOTA
▼Легкові
Вантажні
Мотоцикли
ACURA
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHERY
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
DODGE
FIAT
FORD
FORD USA
GEELY
GREAT WALL
HONDA
HUMMER
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MG
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RAVON
RENAULT
RENAULT TRUCKS
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VW
ABARTH
AC
AIXAM
ALPINA
ASTON MARTIN
BAW
BENTLEY
BUGATTI
BUICK
BYD
CADILLAC
CHANGAN
CHANGFENG
DAF
DS
FAW
FERRARI
GAZ
GMC
HAFEI
JAGUAR
LADA
LDV
LIFAN
MASERATI
MOSKVICH
PLYMOUTH
PONTIAC
ROLLS-ROYCE
SHELBY
TATA
TESLA
UAZ
VAUXHALL
ZAZ
ALPHARD I
▼Рік▼
4WD
▼
Мій гараж
Додати в гараж
Мій гараж
Empty
Шток, TOYOTA ALPHARD I, 4WD 2003-2008, 2AZ-FE
Двигун
Механізм газорозподілу
- Ланцюг распредвала, натяг
- Ремінний шків
- Шток
-
розподільний вал
колінчастий вал
розподільчий вал
виставлення розподільного вала
- Шестерні, Маточина, Болти
- Клапан, регулювання
- Головка блоку, прокладка
- Шестерні валів
- Штанга штовхача, запобіжник
Виробник
Сортувати за:
Найменшою ціною
▼
Найменшою ціною
Терміну доставки
Наявності
Рейтингу
Товарів: 35
Фільтри
Ущільнене кільце, колінчастий вал
Ущільнене кільце, колінчастий вал
Сальники валу
Висота:
8 мм
Внутрішній діаметр:
38 мм
Зовнішній діаметр:
50 мм
Ущільнене кільце, колінчастий вал
Ущільнене кільце, колінчастий вал
Кільце ущільнююче. колінчастий вал PSA-TOYOTA 38506 FPM вир-во Elring
Висота:
6 мм
Матеріал:
FPM (фторкаучук)
Внутрішній діаметр:
38 мм
Зовнішній діаметр:
50 мм
Тип нарізання:
Права нарізь
Конструкція радіального ущільнення вала:
ASW
Захист від пилу:
з пилозахисною крайкою
|
|
Ціна
грн
|
|
---|---|---|---|
1 день
|
3
|
|
-
+
|
1-2 дня
|
1
|
|
-
+
|
Сегодня
|
1
|
|
-
+
|
1-2 дня
|
6
|
|
-
+
|
1 день
|
5
|
|
-
+
|
2-3 дня
|
> 10
|
|
-
+
|
1 день
|
5
|
|
-
+
|
2 дня
|
>5
|
|
-
+
|
Сегодня
|
1
|
|
-
+
|
1 день
|
7
|
|
-
+
|
Сегодня
|
1
|
|
-
+
|
2-3 дня
|
>5
|
|
-
+
|
2-3 дня
|
>5
|
|
-
+
|
Сегодня
|
1
|
|
-
+
|
1 день
|
20+
|
|
-
+
|
1 день
|
20+
|
|
-
+
|
1-2
|
20+
|
|
-
+
|
1-2 дня
|
1
|
|
-
+
|
1 день
|
3
|
|
-
+
|
2 дня
|
4
|
|
-
+
|
Показати ще(16) ▼
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Варіатор фази
Вага:
0.218 кг
Режим роботи:
з пневматичним керуванням
Тип клапана:
Електромагнітний клапан
Кількість виводів:
2
Форма корпуса штекера:
овальн.
Вага нетто:
0,188 кг
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Висота:
152 мм
Вага:
0.188 кг
Діаметр 2:
7.9 мм
Режим роботи:
електрогідравлічн.
Зовнішній діаметр:
50 мм
Кількість виводів:
2
Original Ersatzteil
З ущільнювальним кільцем
Форма корпуса штекера:
овальн.
Розмір нарізі 2:
M14 x 1.5
Ширина паковання:
6,5 см, 6.5 см
Висота паковання:
6.5 см, 6 см
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Режим роботи:
електрогідравлічн.
Тип клапана:
для впускних клапанів
Кількість зайнятих полюсів:
2
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Режим роботи:
електрогідравлічн.
Тип клапана:
для впускних клапанів
Кількість виводів:
2
Шестерня, розподільчий вал
Шестерня, розподільчий вал
Кількість зубців:
36
Вага:
0.157 кг
Матеріал:
Сталь
Керування двигуном:
Ланцюг
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Режим роботи:
електрогідравлічн.
Тип клапана:
для впускних клапанів
Кількість зайнятих полюсів:
2
Ущільнене кільце, розподільний вал
Ущільнене кільце, розподільний вал
Висота:
7 мм
Матеріал:
FPM (фторкаучук)
Внутрішній діаметр:
38 мм
Зовнішній діаметр:
50 мм
Конструкція радіального ущільнення вала:
827SDDWP
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою, Напрямок обертання проти годинникової стрілки
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою, Напрямок обертання проти годинникової стрілки
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Регулюючий клапан, виставлення розподільного вала
Режим роботи:
електрогідравлічн.
Тип клапана:
для впускних клапанів
IPD inside
Кількість зайнятих полюсів:
2